Økt tilfredshet og høyere omsetning etter samspill med Arexa

Admin
03. mai 2021 | 1 min read

Økt tilfredshet og høyere omsetning etter samspill med Arexa

Elekrogrossisten Berggård Amundsen slipper kundene inn i ubetjente servicesentre utenom ordinær åpningstid. Det skjer takket være adgangskontrollsystemet som Arexa har levert. 

Det startet med at avdelingen vår på Ryen i Oslo etterlyste en mulighet for at kundene kunne hente ut varer utenom normal åpningstid. Arexa svarte med å presentere en løsning som var interessant å prøve sier Distriktssjef Stig André Mogeland i Berggård Amundsen & Co. AS.

Testen i servicesentret på Ryen ble en stor suksess, ikke minst blant kundene. De setter stor pris på å kunne hente ut varer når som helst på døgnet - enten det er hverdag eller helg legger han til. 

Les hele reportasjen på: Aktuell Sikkerhet 

Last ned sjekklisten: En dør er ikke bare en dør

Andre nyheter du kan lese